استخدام مترجم دورکار

شرایط استخدام در وب ترجمه

داوطلبینی که تمایل به همکاری با موسسه وب ترجمه دارند و واجد یکی از شرایط زیر هستند، می‌توانند به عنوان مترجم استخدامی یا افتخاری با ما همکاری کنند. قابل ذکر است که استخدام به صورت پاره‌وقت انجام می‌شود و مترجمین پذیرفته شده به عنوان مترجمین فریلنسر با موسسه همکاری خواهند کرد.

کسب حد نصاب ۷۰ در آزمون تشریحی

موسسه وب ترجمه برای پذیرش مترجمین جدید از آنها آزمون تشریحی می‌گیرد. این آزمون شامل یک متن عمومی و چند متن تخصصی در زمینه‌های مختلف است. لازم به ذکر است که هر مترجمی برای پذیرش در موسسه وب ترجمه، باید در متن عمومی و حداقل یک متن تخصصی پذیرفته شود. پذیرش در آزمون منوط به کسب حداقل نمره ۷۰ است.

قبولی در آزمون‌های بین‌المللی با حداقل نمره ۶ آیلتز یا حداقل نمره ۹۰ تافل

داوطلبینی که حداقل نمره ۶ ایلتز یا حداقل نمره ۹۰ تافل داشته باشند نیازی به گذراندن آزمون ندارند و می‌توانند به عنوان مترجم افتخاری در سطح نقره‌ای فعالیت کنند.

مترجمین رسمی قوه قضائیه

مترجمین رسمی قوه قضائیه در هر زبانی می‌توانند بعد از ارائه مدارک لازم و هماهنگی با بخش گزینش و استخدام، به عنوان مترجم سطح نقره‌ای یا طلایی در موسسه مشغول فعالیت شوند.

مترجمین دارای حداقل ۲ سال سابقه کار

مترجمینی که قبلاً تجربه ترجمه حرفه‌ای در رشته‌های مختلف داشته‌اند فقط با کسب نمره ۵۰ در آزمون تشریحی می‌توانند به عنوان مترجم استخدامی فعالیت کنند.

سایر داوطلبین می‌توانند شرایط همکاری و استخدام را از این صفحه دریافت کنند و پس از احراز شرایط لازم، در آزمون ما شرکت کنند. نتایج آزمون از طریق پیامک یا ایمیل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

استخدام مترجم غیرحضوری

  • انواع فایل های مجاز : pdf, docx.
    لطفا فایل رزومه خود را بصورت فایل PDF و یا فایل Docx بارگذاری نمایید
  • انواع فایل های مجاز : png, jpg, jpeg.
    فایل اسکن صفحه اصلی کارت ملی (با فرمت های : png,jpg,jpeg)
اسکرول به بالا